لوگو رادیکال

لطفا صبور باشید

امکانات سیستم انبارداری جامع رادیکال با قابلیت اجرا بر روی آندروید و ios (تحت وب – Cloud)

نرم‌افزارهای ( تحت وب – بر بستر ابر Cloud Base )، نرم‌افزارهایی هستند که می‌توان آن‌ها را در شبکه‌های داخلی شرکت ها و یا در شبکه اینترنت ، در هر موقعیت جغرافیایی و صرف نظر از بستر سخت افزاری از قبیل کامپیوتر، تبلت، موبایل و لپ تاپ و سیستم عامل مورد استفاده ، تنها با یک مرورگر وب اجرا کرد و مانند مدل‌های پیشین نرم‌افزار نیازی به دانلود یا دریافت CD و نصب یا بروز رسانی ندارند.
در این روش مشتری بی‌نیاز از خرید سرور و سخت‌افزار ، از طریق اینترنت و در بستری امن، تنها با یک مرورگر وب به سیستم جامع مدیریت انبار رادیکال که بر روی سرورهای رایان پرسیس نصب شده است ، متصل شده و از نرم افزار استفاده می‌کند. در این روش مشتری نیازی به خرید امتیاز نرم‌افزار ندارد و می‌تواند با پرداخت حق اشتراک متناسب با نیاز خود، از نرم‌افزاری قدرتمند بهره ببرد که مورد استفاده‌ی بسیاری از شرکت‌های میباشد.

همچنین این سیستم این امکان را برای کارکنان، مدیران و مشتریان شما فراهم می‌سازد تا در هر مکان و زمان به اطلاعات دسترسی داشته باشند زیرا توجه به كنترل اطلاعات ورود و خروج کالاها و داشتن اطلاعات بروز و صحیح از موقعیت مکانی ، تعداد و قیمت خرید یا فروش کالا ها یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و کارشناس فروش های یک شرکت می باشد.

نرم افزار انبارداری رایگان تحت وب رادیکال
1- بر بستر ابر ( Cloud Base ) :

در این روش مشتری بی‌نیاز از خرید سرور و سخت‌افزار ، از طریق اینترنت و در بستری امن، تنها با یک مرورگر وب به سیستم مدیریت انبار رادیکال که بر روی سرورهای رایان پرسیس نصب شده است ، متصل شده و از نرم افزار استفاده می‌کند. در این روش مشتری نیازی به خرید امتیاز نرم‌افزار ندارد و می‌تواند با پرداخت حق اشتراک متناسب با نیاز خود، از نرم‌افزاری قدرتمند بهره ببرد که مورد استفاده‌ی بسیاری از شرکت‌های میباشد.

2- شبکه داخلی شرکت (فروشگاه) مشتری :

در این روش نرم افزار روی سیستم سرور مدنظر در شرکت شما نصب و راه اندازی میگردد و کاربران تنها با یک مرورگر وب میتوانند نرم افزار را اجرا و بر روی شبکه داخلی استفاده نمایند . چنانچه نرم‌افزارتان را روی اینترنت قرار دهید، از هر نقطه در هر زمان به آن دسترسی خواهید داشت.

تحت وب بودن این سیستم این امکان را برای کارکنان، مدیران و مشتریان شما فراهم می‌سازد تا در هر مکان و زمان به اطلاعات دسترسی داشته باشند زیرا توجه به كنترل اطلاعات ورود و خروج کالاها و داشتن اطلاعات بروز و صحیح از موقعیت مکانی ، تعداد و قیمت خرید یا فروش کالا ها یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و کارشناس فروش های یک شرکت می باشد. مدیریت دائمی و آنلاین بر روی کالاهای موجود در انبارها و گردش کالاها که همیشه بخش عظیمی از سرمایه را به خود اختصاص می دهند، باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان ، کاهش هزینه ها و سود آوری سازمان می گردد و مشکلات موجود در سیستم های دستی ، سنتی و آفلاین را از بین می برد.

با سیستم انبارداری رادیکال که دارای رابط کاربری زیبا ، ساده و یکسان در تمامی صفحات میباشد ، در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ، از هر نقطه در هر زمان ، بصورت یکپارچه وضعیت انبارها و کالاهای خود را مدیریت نمایید . با استفاده از سیستم مدیریت انبار تحت وب رادیکال بر روی عملیات ورود و خروج کالاها ، موجودی ، قیمت خرید و فروش و ... کنترل داشته باشید. همچنین با توجه به اینکه نرم‌افزار روی کامپیو‌تر کاربران نصب نمی‌شود هزینه نصب، پشتیبانی و بروزرسانی نرم‌افزار کاهش چشمگیری خواهد داشت .

برای دانلود اپلیکیشن انبارداری آنلاین رادیکال کلیک نمایید
مهمترین مزایای سیستم های انبارداری
  • حذف فرایند خرید و فروش کاغذی
  • مدیریت فرآیندهای انبارداری
  • مدیریت وضعیت انبار و کالاها
  • سرعت بالا در پیدا کردن اطلاعات کالا ها
  • جلوگیری از گم شدن رسید و حواله انبار
  • حذف هزینه های اضافی
  • جلوگیری از بایگانی تعداد زیادی کاغذ به عنوان رسید انبار
  • نگهداری و بازیابی اطلاعات به راحتی امکان پذیر است
  • چاپ رسید و حواله کالاها با مشخصات کامل
  • دسترسی در هر زمان و از هر مکان به اطلاعات
  • قابلیت سفارشی کردن کلیه گزارشات به نام خودتان
عمده‌ترین ویژگی‌ها
  • قابلیت اجرا بر روی آندروید و ios و لینوکس و سایر سیستم عامل ها
  • امکان استفاده از نرم افزار در تلفن همراه ، تبلت و سایر سیستم ها
  • کاهش هزينه و زمان راه اندازی نرم افزار
  • بی نیاز از تجهیز و نگهداری سرور برای استفاده از نرم افزار
  • دسترسی در هر لحظه به اطلاعات ، فارغ از محدوديت های مکانی و زمانی
  • بی نیاز از پرداخت هزینه های بالا برای زیرساخت سخت افزار و خرید حق امتیاز نرم افزار
  • افزایش امنیت اطلاعات به دلیل استفاده از سطوح بالای استانداردهای امنيتی
  • پشتیبانگیری منظم و دورهای از اطلاعات مشتریان (Back-Up)
  • بهره مندی از آخرين نسخه ی نرم افزار
  • اولین و تنها سیستم دارای اختصاص بی نهایت واحد و انبار به هرکالا
  • اولین و تنها سیستم دارای اختصاص بی نهایت واحد و انبار به هرکالا
  • امکان قیمت‌گذاری موجودی كالای انبار در زمان‌های دلخواه و به روش میانگین موزون
  • قابلیت استفاده از بارکدخوان
  • یكپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • امكان تعیین نقطه سفارش كالا
  • كنترل موجودی منفی كالاها در سطح انبار و كالای قابل فروش
  • ردیابی یک عامل تفکیک کننده (تاریخ انقضا یا سریال یا سری ساخت یا حواله انبار و غیره) مواد یا محصولات در هر انبار برای اسناد ورودی و خروجی و کنترل در زمان فروش
  • نمایش موجودی کالا در سطح شرکت و انبار به تفکیک عامل ردیابی کالا، واحدهای سنجش اصلی و فرعی کالا
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و کسورات و اضافات در فاکتورهای خرید و فروش
  • امکان اطلاع از نقطه سفارش کالا
  • امکان ارسال پیامک ورود کالا به انبار
  • امکان ارسال پیامک در هنگام خروج کالا
اطلاعات پایه نرم افزار
  • امکان ثبت و ویرایش مشخصات کالاها ، انبارها و طرف حساب (اشخاص / مشتریان) به تعداد نامحدود
  • قابلیت ثبت مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر مصرف نهایی) برای کالاها
  • امکان تعریف گروه کالا و اختصاص کالا به گروه های تعریف شده به تعداد نامحدود
  • امکان تعریف واحد و انبار به تعداد نامحدود
  • امکان اختصاص بی نهایت واحد به هر کالا و یا بالعکس بی نهایت کالا به هر واحد
  • امکان اختصاص بی نهایت انبار به هر کالا و یا بالعکس بی نهایت کالا به هر انبار
  • امکان ثبت قفسه / مکان کالا برای هر انبار بصورت مجزا و تفکیک شده
  • امکان جستجوی اطلاعات کالا بر اساس بخشی از نام کالا ، کد کالا و مدل
  • امكان تخصيص كد كالا و یا بارکد با استفاده از بارکدخوان به کالاها
  • ورود كالاها با قیمت خرید و فروش اول دوره از فايل اكسل
  • امکان ثبت نوع مصرف و استفاده از آن برای حواله های خارج شده از انبار و تفکیک خروج کالا بر اساس آن
  • امکان ثبت مراکز هزینه و استفاده از آن برای حواله های خارج شده از انبار و تفکیک خروج کالا بر اساس آن
  • امکان ثبت و ویرایش مشخصات رانندگان به تعداد نامحدود با قابلیت اختصاص شماره حساب ، شماره شبا ، شماره کارت و ...
  • امکان تعریف گروه طرف حساب ( اشخاص / مشتریان ) و اختصاص طرف حساب به گروه های تعریف شده به تعداد نامحدود
  • امکان اختصاص عنوان امضاء و امضاء کنندگان برای چاپ ها و گزارشات
اطلاعات مرتبط با کالا
  • قابلیت اختصاص موجودی اولیه به کالاها به تفکیک انبار
  • ثبت اطلاعات کالاهای وارد شده به انبار از طریق فرم ورود کالا به انبار
  • ثبت اطلاعات کالاهای خارج شده از انبار از طریق فرم خروج کالا از انبار
  • امکان صدور و چاپ برگه ورود کالا (رسید انبار) و خروج کالا (حواله انبار)
  • ثبت و ویرایش کالاهای مرجوعی به انبار و تعمیراتی
  • ثبت و ویرایش کالاهای مرجوعی از انبار و امانی و ضایعاتی
  • امکان ثبت راننده و شماره بارنامه و ... به ازای هر رسید یا حواله انبار
  • قابلیت ثبت حواله کالاها بین انبارها
  • قابلیت ثبت ، ویرایش و جستجو درخواست های خرید
  • ثبت فاكتور هاي خريد و فروش ، برگشت از خرید و فروش ، ضایعاتی و امانی
  • قابلیت ثبت پیش فاکتور خرید و پیش فاکتور فروش
  • چاپ فاكتور ، رسید و حواله کالا و انبار بصورت A4 ، A5
  • قابلیت چاپ فاکتور رسمی مورد تایید اداره دارایی
  • چاپ لیست فاکتورهای خرید و فروش ، امانی ، ضایعاتی ، برگشت از خرید و فروش
  • قابلیت کنترل موجودی کالا در انبار انتخابی هنگام خروج کالا
  • هشدار به حداقل رسیدن موجودی کالا در حواله ها و فاکتورها
  • هشدار به حداکثر رسیدن موجودی کالا در رسید ها و فاکتورها
  • امکان جستجوی ترکیبی حواله ها (برگ خروج کالا) و رسید های (برگ ورود کالا) صادر شده ، کالاهای مرجوعی و تعمیراتی ، کالاهای امانی و ضایعاتی، فاکتورهای خرید و فروش بر اساس شماره ، تاریخ ، نام کالا ، نام انبار ، نام مشتری و ...
  • امکان مشاهده و چاپ لیست رسید ها و حواله های صادر شده مشتری بر اساس نام انبار ، تاریخ و ...
  • امکان مشاهده و چاپ لیست کالاهای تعمیراتی و مرجوعی مشتری بر اساس نام انبار ، تاریخ و ...
  • قابلیت کنترل خودکار و دستی شماره رسید و حواله برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی
  • قابلیت ثبت تاریخ سررسید در فاکتورهای خرید و فروش و تهیه گزارش بر اساس آن برای موعد پرداخت فاکتور ها
گزارشات
  • گزارش موجودی تعدادی و ریالی انبار به تفکیک انبار ، نام کالا ، تاریخ و ...
  • گزارش کاردکس تعدادی و ریالی کالا به تفکیک نام انبار ، نام مشتری ، نام انبار و تاریخ و ...
  • گزارش سفارشات کالا ) اختصاصی کالاهای به حداقل و حداکثر رسیده (
  • گزارش کالاهای وارد شده ، کالاهای خارج شده ، کالاهای تعمیراتی ، مرجوع شده به انبار
  • امكان گزارش گيري در بازه هاي زماني خاص از فاکتور ها ، رسید ها و حواله های انبار
  • گزارش ريز كاركرد كاربران
  • قابلیت تغییر در چاپ ها با استفاده از ماژول طراحی چاپ
  • گزارش تجمیعی و تفکیکی از کالاهای وارده به انبار ( ورود ، ورود امانی ، مرجوعی به انبار و فاکتور خرید و ...) به تفکیک انبار ، کالا ، مشتری و تاریخ
  • گزارش تجمیعی و تفکیکی از کالاهای خارج شده از انبار (خروج ، خروج امانی ، مرجوع از انبار ، کالاهای ضایعاتی ، فاکتور فروش و ...) به تفکیک انبار ، کالا ، مشتری و تاریخ
  • گزارش کالاهای ضایعاتی ، مرجوعی از انبار بصورت مجزا
  • گزارش کالاهای امانی وارد شده و خارج شده از انبار بصورت مجزا
امکانات
  • امكان تعريف امضاء و سمت برای چاپ ها و گزارشات
  • تعریف و ایجاد سال مالی
  • تعريف كاربر
  • تعريف سطوح دسترسي براي هر کاربر و هر صفحه بصورت مجزا
  • پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
  • قابلیت مرتب سازی اطلاعات بر اساس کد ، نام و تاریخ ثبت
  • قابلیت ثبت لوگو (آرم) ، عنوان شرکت ، کدپستی و ... برای هر شرکت یا شعبه
  • قابیلت اجرا بر روی تمامی پلتفرم ها : Windows Server، Windows 7, Linux , Android , iOS , ......
  • قابلیت نصب در ویندوز های Xp , Vista , 7 , 8 , 8.1 , 10 , Server2008 , Server2012 , Server2016 , سرورهای مجازی نظیر VM
  • امکان استفاده از نرم افزار در تلفن همراه ، تبلت و سایر سیستم ها
سایر ماژول ها ( امکانات افزودنی )
  • تولید و چاپ بارکد
  • سریال کالاها
  • تاریخ انقضاء کالاها
  • انتخاب عکس برای کالا ها
  • چند انباره (حواله بین انبارها)
  • طراحی چاپ فاکتور و اسناد و گزارشات
  • خروجی Excel , PDF , JPG , HTML , Word -
  • ارسال ایمیل E-Mail گزارشات و اسناد
  • ضمايم برای طرف حساب و رانندگان و لیست فاکتورها
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده در فاکتورهای خرید و فروش
  • ارسال پیامک / اس ام اس / SMS
  • تولید و تجزیه (فرمول تولید و تجریه برای محصولات و کالاها)
  • سود و زیان بر اساس تاریخ / سود و زیان کلی / سود و زیان فاکتور به تفکیک مشتری بر اساس بازه زمانی
  • امکان استفاده چند کاربر در یک شبکه
مهمترین مزایای سیستم های انبارداری
  • حذف فرایند خرید و فروش کاغذی
  • مدیریت فرآیندهای انبارداری
  • مدیریت وضعیت انبار و کالاها
  • سرعت بالا در پیدا کردن اطلاعات کالا ها
  • جلوگیری از گم شدن رسید و حواله انبار
  • حذف هزینه های اضافی
  • جلوگیری از بایگانی تعداد زیادی کاغذ به عنوان رسید انبار
  • نگهداری و بازیابی اطلاعات به راحتی امکان پذیر است
  • چاپ رسید و حواله کالاها با مشخصات کامل
  • دسترسی در هر زمان و از هر مکان به اطلاعات
  • قابلیت سفارشی کردن کلیه گزارشات به نام خودتان
برای دانلود اپلیکیشن انبارداری آنلاین رادیکال کلیک نمایید

سیستم انبارداری تحت وب رادیکال

انبارهای شرکت تان را از هر مکان و در هر زمان آنلاین مدیریت نمایید