بنا بر اهداف و خط مشی شرکت داده پردازی رایان پرسیس مبتنی بر نوآوری ، کیفیت خدمات ، پایبندی به محصولات و در جهت توسعه و حمایت از استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا، پلن های سیستم ابری رادیکال در نسخه های انبارداری و مالی فروشگاهی و حسابداری در دو شکل کاملاً رایگان و یا به صورت نیمه بها به اعضاء ایران نوآفرین ارائه خواهد گردید.
با سیستم آنلاین رادیکال، از هر مکان و در هر زمان بصورت یکپارچه کسب و کارتان را مدیریت نمایید.
در هر موقعیت جغرافیایی و در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق دستگاه های متفاوت و با سیستم عامل های مختلف، به کلیه اطلاعات دسترسی داشته باشید.
سیستم انبارداری محدودیتی در ثبت اطلاعات، دسترسی به رسیدها و حواله ها و محدودیتی در تعریف واحد و انبار ندارد. بنابراین در مدیریت همزمان انبارها کمک می نماید.
استفاده از بارکدخوان بدون محدودیت امکان پذیر می باشد. همچنین قابلیت ثبت سریال و تاریخ انقضا نیز وجود دارد، می توانید در لحظه از وضعیت آنها اطلاع داشته باشید.
اطلاعات انبار و فروشگاه همگام سازی می شوند، و با اتصال به درگاه بانکی، مشتریان می توانند بدون نیاز به اطلاعات بانکی، فاکتور ارسال شده به گوشی را پرداخت نمایند.
امکان تعریف سطوح دسترسی متفاوت برای کاربران سازمان وجود دارد، تا هر پرسنلی فقط به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. (قابلیت رایگان در سیستم انبارداری)
نرم افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین رادیکال، فاکتور را به صورت هوشمند به کارتخوان ارسال می کند و مشتری بدون نیاز به وارد کردن مبلغ، فاکتور را پرداخت می کند.
ما در رادیکال هر فرد یا سازمانی را توانمندتر می سازیم تا دستاوردهای بیشتری در حوزه کسب و کار خود بدست آورند.
برای دریافت مشاوره رایگان بر روی شماره های زیر کلیک نمایید.